Súgó

Tartalomjegyzék

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen adatokra lesz szükségem egy általános utazás lefoglalásához?

  • az utasok úti okmányai (személyi igazolvány vagy egyes országokba útlevél)

  • a kapcsolattartó lakcíme (a szerződéskötéshez nélkülözhetetlen)

  • a kapcsolattartó születési dátuma (a szerződéskötéshez nélkülözhetetlen)

  • a kapcsolattartó telefonszáma (a szerződéskötéshez és a gördülékenyebb kommunikációhoz nélkülözhetetlen)

  • illetve a kedvezményre jogosító kódok (pl.: kuponos cégtől fizetés után kapott kód)
    a kuponos vásárlásról bővebben itt olvashat.

Amennyiben nem az oldalon foglalja le az utat, hanem levélben küldi kérését, legyen kedves jelezni, hogy az alábbi kiegészítő szolgáltatások közül melyikre tartanak igényt:

  • útlemondási biztosítás (erősen javasolt, a teljes részvételi díj 3%-a)

  • betegség-, baleset-, poggyászbiztosítás (a három biztosítás egyben)

    A biztosítás szintjétől függően:

    • Atlasz Kalkulált Classic biztosítás - 730 Ft / fő / nap
      Az Atlasz Biztosító különböző utazási biztosításai a külföldön fellépő baleseti, betegségi és egyéb eseményekre nyújtanak biztos megoldást és garanciát. A Classic kategória az alábbi összeghatárokig nyújt fedezetet a különböző káreseményekre: Betegség biztosítás 45.000 EUR; baleseti ellátás: 45.000 EUR; poggyászbiztosítás: 230.000 HUF; útiokmány pótlás: 10.000 HUF; poggyászkésedelem: 25.000 HUF (csak kiutazásnál).

    • Atlasz Kalkulált Premium biztosítás - 950 Ft / fő / nap
      Az Atlasz Biztosító különböző utazási biztosításai a külföldön fellépő baleseti, betegségi és egyéb eseményekre nyújtanak biztos megoldást és garanciát. A Premium kategória az alábbi összeghatárokig nyújt fedezetet a különböző káreseményekre: Betegségbiztosítás 100.000 EUR; baleseti ellátás: 100.000 EUR; poggyászbiztosítás: 300.000 HUF; útiokmány pótlás: 20.000 HUF; poggyászkésedelem: 40.000 HUF (csak kiutazásnál).

    • Atlasz Kalkulált Privileg biztosítás - 1200 Ft / fő / nap
      Az Atlasz Biztosító különböző utazási biztosításai a külföldön fellépő baleseti, betegségi és egyéb eseményekre nyújtanak biztos megoldást és garanciát. A Privileg kategória az alábbi összeghatárokig nyújt fedezetet a különböző káreseményekre: Betegségbiztosítás 500.000 EUR; baleseti ellátás: 500.000 EUR; poggyászbiztosítás: 400.000 HUF; útiokmány pótlás: a teljes költségig; poggyászkésedelem: 60.000 HUF (kiutazásnál). Az utasbiztosítás kalkulált, azaz csoportos fajtáját csak utazási irodáknál lehet megkötni.

  • fix ülőhely foglalás - 2024.01.01-től induló utazások esetén: 2.000-3.000 Ft / fő
    Amennyiben ezt igényli, legyen kedves jelezni, hogy a buszon hova szeretné azt érvényesíteni!

Egy kuponos cégnél vásároltam utat, hogyan vehetem igénybe a kedvezményem?

Ha Ön a egy kuponos cégtől kapott kuponkódjait szeretné igénybe venni, kérjük e-mailben írja meg a következő adatokat az [email protected] címre

  • a kuponos cég neve pl.: BÓNUSZBRIGÁD

  • a kuponkódok

  • pontosan melyik útra szeretné felhasználni a kedvezményt. Ide az út pontos nevét és indulási dátumát várjuk.

  • az utasok nevei (a szerződéskötéshez nélkülözhetetlen)
    FONTOS! Az utasok neveinek egyeznie kell az utazási dokumentumokban (személyigazolvány vagy útlevél) szereplőkkel, különben módosítási díjat számolunk fel.

  • az utasok születési dátuma (a szerződéskötéshez nélkülözhetetlen)

  • az utasok telefonszámai (eseti értesítéshez szükséges)

  • az utasok e-mail címei (általános értesítéshez nélkülözhetetlen)

  • az utasok lakcímei (a szerződéskötéshez nélkülözhetetlen)

  • az utasok szeretnének fix ülőhelyet a buszon - 2.000-3.000 Ft / fő
    Amennyiben ezt igényli és buszos utazáson vesz részt, legyen kedves jelezni, hogy a járművön hol szeretne ülni!

  • amennyiben az utasok nem Budapesten, a Népligetben, Könyves Kálmán krt.-Hell Miksa sétánynál (Elnök utcával szemben)  szeretnének felszállni, a tervezett felszállás helyet is tüntessék fel!

Egy útnál eltűnt egy dátum a naptárból. Tegnap még ott volt! Hogy lehet ez?

Útjaink során az Ön kényelmét több szereplő biztosítja: például a szállásadó vagy a légitársaság. Amennyiben bármelyik szolgáltató jelzi felénk, hogy az adott időponton nem tud több ügyfelet fogadni, kénytelenek vagyunk azt az időpontot levenni az oldalról. Ez a dátum a későbbiekben már - nagy valószínűséggel - nem fog visszakerülni.
Ezért azt javasoljuk, hogy utazását minél előbb foglalja le, mert csak így tudjuk biztosítani, hogy Ön valóban a megfelelő színvonalú szolgáltatást kapja pénzéért!

Aktuális beutazási információk

Az országonkénti aktuális és hivatalos beutazási információkhoz tájékozódkon a konzuli szolgalát oldalon!

A konzuli szolgálat nem áll (sem részben, sem egészben) a Budavár Tours tulajdonában, az ott feltüntetett információkért felelősséget nem vállalunk!

Ügyfélszolgálat

Kérdésével, észrevételével forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, munkanapokon hétfőtől péntekig 10:00 és 18:00 óra között a (+36-1) 356-5656 telefonszámon, vagy az [email protected] email címen. Amennyiben személyes segítségre van szüksége, szeretettel várjuk Batthyány téri irodánkban, a 1011 Budapest, Batthyány tér 5-6.

Hírlevél

Akcióinkról, újdonságainkról, nyereményjátékainkról hetente hétfőn, szerdán és pénteken hírlevélben küldünk tájékoztatást. Hírleveleink a kiküldéskor érvényes árakat tartalmazzák, az aktuálisan érvényes árainkról a www.budavartours.hu oldalon tájékozódhat.

Autóbuszos felszállási helyek

  • Utazás Olaszország, Szlovénia, Horvátország irányába

    • M7/M1-es autópálya, Budaörsi Pihenőhely, MOL benzinkút, 10-es km kő (tervezett indulási idő + kb. 20 perc)

    • M7-es autópálya, Velencei Pihenőhely, MOL benzinkút, 45-ös km kő (tervezett indulási idő + kb. 40 perc)

    • M7-es autópálya, Fehérvári Pihenőhely, Shell benzinkút, 60-as km kő (tervezett indulási idő + kb. 55 perc)

    • M7-es autópálya, Lepsényi Pihenőhely, MOL Benzinkút, 83-as km kő (tervezett indulási idő + kb. 70 perc)

    • M7-es autópálya, Sóstói Pihenőhely, MOL benzinkút, 95-ös km kő (tervezett indulási idő + kb. 80 perc)

    • M7-es autópálya, Balatonlellei Pihenőhely, MOL benzinkút, 138-as km kő (tervezett indulási idő + kb. 100 perc)

    • M7-es autópálya, Keresztúri Pihenőhely, Shell benzinkút, 167-es km kő (tervezett indulási idő + kb. 120 perc)

    • M7-es autópálya, Zalakomári Pihenőhely, INA benzinkút, 194-es km kő (tervezett indulási idő + kb. 140 perc)

  • Utazás Ausztria, Csehország, Németország irányába

    • M7/M1-es autópálya, Budaörsi Pihenőhely, MOL benzinkút, 10-es km kő (tervezett indulási idő + kb. 20 perc)

    • M1-es autópálya, Óbarok Pihenőhely, OMV benzinkút, 43-as km kő (tervezett indulási idő + kb. 50 perc)

    • M1-es autópálya,(Tata) Remeteségi Pihenőhely, Shell benzinkút, 64-es km kő (tervezett indulási idő + kb. 65 perc)

    • M1-es autópálya,(Bábolna) Concó Pihenőhely, OMV benzinkút, 94-es km kő (tervezett indulási idő + kb. 80 perc)

    • M1-es autópálya, (Győr) Arrabona Pihenőhely, MOL benzinkút, 119-es km kő (tervezett indulási idő + kb. 90 perc)

    • M1-es autópálya, (Mosonmagyaróvár) Mosoni Pihenőhely, MOL benzinkút, 162-es km kő (tervezett indulási idő + kb. 120 perc)

  • Utazás Lengyelország, Szlovákia irányába

    • Ebben az irányban, csak Budapesten, a Népligetben lehet fellszállni!

Fix ülőhely az utóbuszon

A buszháló tájékoztató jellegű, a valóságban az üléskiosztás változhat.

FIGYELEM! Az ülésháló NEM a foglalhatóságot, hanem az egyes üléspozíciók árati mutatja!

 

2024. 01. 01-től induló utazásokra
érvényes árszabás

 

Nem foglalható ülések

 

2 000 Ft/fő

 

3 000 Ft/fő

Hogy mégis melyik a legjobb ülőhely egy autóbuszos utazáson?

A legjobb hely egyéni preferenciáktól függ, ezért több szempont alapján kell értékelnünk a kérdést. Nézzük, hogy mely ülések elégítik ki leginkább a különböző igényeket!

Az első sorok

Az utak megnyitásakor mindig hamar gazdára talál az első 1-2 sor. Ennek két oka van: ezeken a helyeken jó a kilátás, illetve garantált a gyors fel- és leszállás.

A leghátsó sor

Meglepő lehet, de sokan kifejezetten a hátsó sort kérik utazásainkon. Bár a legtöbb autóbuszon 5 hely van hátul, mi mindig csak 4-et értékesítünk közülük. Így – a plusz 1 szabad helynek köszönhetően – nagy kényelem várja az utasokat. Sokaknak az is előnyt jelenthet, hogy itt biztosan nem ülnek mögöttük, így a háttámlájukat sem fogják mozgatni.

A középső ajtó mellett

A feljáróval szembeni ülések (menetirány szerinti baloldalon) is nagy népszerűségnek örvendenek. Ezeket a helyeket azok számára ajánljuk, akik nehezebben mozognak, mert a jó elhelyezkedés nagy könnyebbséget jelenthet fel- és leszálláskor.

A középső ajtó előtt

A középső ajtó előtti ülések nagy előnye, hogy – a hátsó sorhoz hasonlóan – itt sem ül senki mögöttünk, így a nélkül dönthető az ülés, hogy az bárkit megzavarna.

A középső ajtó mögött

Bár ez a hely is jó kilátást szolgálhat, fontos tudni, hogy az utasok lábainál egy függőleges paraván helyezkedik el. Ebből adódóan kevésbé tudják kinyújtani a lábukat, így magasabb Utasaink számára ezt nem szoktuk javasolni. Ugyanez igaz a bal első (gépkocsivezető mögötti) ülésre is.

Megjegyzés rovat

A megjegyzés rovatot kollégáink a foglalás beérkezése után olvassák. Kérjük, hogy röviden, lényegre törően fogalmazza meg megjegyzését! Visszajelzésre, válaszra igényt tartó kérését, kérdését intézze ügyfélszolgálatunkhoz.

Vásárlás menete

Egy utazás lefoglalásához a következő lépéseket kell megtennie:

  1. Időpont kiválasztása

  2. Ellátás kiválasztása

  3. Szoba kiválasztása

  4. Egyéb szolgáltatások kiválasztása

  5. Utazó személyek adatinak megadása

Miután kiválasztotta, hogy melyik utazásunkon szeretne részt venni, be kell állítania az utazás paramétereit.

A legjobb árak

A termékoldalon több helyen is jelöljük a lehető legjobb, egy főre jutó árat, azonban az egyes pozíción eltérő szempontból prezentáljuk ezeket. 2020.02.24-től az oldalon található legjobb árak tartalmazzák az út leírása szerinti, az irodában (weboldalunkon) fizetendő kötelező költségeket is.

Ennek oka, hogy amikor Ön megérkezik az oldalunkra még semmit nem tudunk az elképzeléséről, ezért igyekszünk először az összes indulás közül a legolcsóbb árat megmutatni. Ezt az árat láthatja a A legkedvezőbb alapárak alakulása dobozban, illetve az Indulási időpontok és áraknál a Legjobb alapár dobozban.

A naptárban - ahol kiválaszhatja, hogy mikor szeretne indulni - az adott naphoz tartozó legolcsóbb, fejenkénti árat írjuk ki.
Fontos! Ez nem azt jelenti, hogy az Ön által kiválasztott paraméterekkel biztosan ez lesz a fejenkénti teljes részvételi díj.
Például, az egy fős szoba minden esetben drágább lesz, mint egy két vagy több fős szoba foglalása - az egy főre jutó költség miatt.

Utazás foglalás részletezése

Hány napra szeretne elutazni?

Útjainkhoz általában több időtartam tartozik, például: " 5 nap / 4 éjszaka" vagy " 8 nap / 7 éjszaka".

Válassza ki az Ön által preferáltat időtartamra: Klikkeljen a feliratra!

(Nagyításhoz kattintson a képre)

Az aktuálisan kiválasztott utazás hosszát lila háttéren fehér pipa jelöli.

Mikor szeretne utazni?

Legtöbb utunk egy évben több időpontban indul. Mivel megeshet, hogy egy hónapban akár 10-15 indulási időpont van, az Ön kényelme érdekében a naptárat szétbontottuk hónapokra és pontos dátumra.

Ez azt jelenti, az indulási időpontok sávban (kékeszöld) csak a felette kiválasztott időszak (lila háttéren fehér pipa) napjai jelennek meg.

Válassza ki az Ön által preferált indulási időponot: Klikkeljen a dátumra!

 

Fontos! Ha több indulási hónap van, akkor az alsó sorban csak az aktuálisan kijelölt (sárga hátterű) hónaphoz tartozó indulási napok jelennek meg!

(Nagyításhoz kattintson a képre)

Az aktuálisan kiválasztott dátumot lila háttéren fehér pipa jelöli.

Milyen ellátást szeretne?

Utazásainkhoz általában többféle ellátás közül választhat. Ilyen például az önellátás, a félpanzió és az all inclusive.

Válassza ki az Ön által preferált ellátásra: Klikkeljen az ellátás nevének bal oldalán lévő gombra!

(Nagyításhoz kattintson a képre)

Az aktuálisan kiválasztott ellátást zöld kör jelöli.

Milyen szobatípusban szeretné eltölteni nyaralását?

Szállásaink többféle szobatípust is kínálnak, hogy maximálisan kielégítsék az Ön igényeit.

Válassza ki az Ön által preferált szobatípust: Klikkeljen a "Kérjük, válasszon!" feliratra, majd a listából klikkeljen az Önnek megfelelőre!

(Nagyításhoz kattintson a képre)

A kiválasztott szobatípus neve megjelenik a "Kérjük, válasszon!" felirat helyén.

Milyen egyéb szolgáltatásokat szeretne igénybe venni?

Útjainkhoz tartozhatnak egyéb, választható szolgáltatások. Ilyen például az utasbiztosítás.

Válassza ki az Önnek megfelelő biztosítást és egyéb szolgáltatást: Klikkeljen a szolgáltatás nevének bal oldalán lévő gombra!

Az egyes szolgáltatásokról bővebb leírást az " info" gombra kattintva kaphat.

(Nagyításhoz kattintson a képre)

Amennyiben minden beállítást rendben talál, nyomja meg a " Foglalás" gombot.

Ezután rendszerünk átviszi az " Adatmegadás" oldalra, ahol ki kell tölteni az utazó személyek adatait.

Utak és szállások keresése

Oldalunk tetején találja keresőnket, mely segít Önnek megtalálni a tökéletes nyaralást, repülőjegyet vagy szállást. A szabad szavas keresési mező többek között helyszínekre és szállásokra keres, de a kifejezésnek nem kell teljesnek lennie. Ha a keresés 1 találatot eredményez, a rendszer a találati lista oldal helyett a találati oldalra viszi.

(Nagyításhoz kattintson a képre)

Például:
Teljes kifejezés: " Görögország", vagy " Noah's Ark Deluxe Resort & Casino"
Nem teljes kifejezés: " Görögo", vagy " Noah"

Gépelés közben a rendszer egy listát jelenít meg az adatbázisunkban szereplő lehetséges találatokról. Ebből a listából, Ön egérrel kijelölheti a megfelelőt, majd elindíthatja a keresést.

(Nagyításhoz kattintson a képre)

Tipp: A keresőpanelt lefele görgetéssel tudja bezárni. Amint a keresőmezőbe kattint, a panel újra kinyílik.

Szűrők

A még pontosabb találatokhoz a keresőnk egy tucat szűrőt is tartalmaz. Ezek a szűrők a szabadszavas mező találati listáját pontosítják.

(Nagyításhoz kattintson a képre)

Például:
Keresési kifejezés: "Görögország" -> 200 találat
Szűrő: "Besorolás: 4*" -> 25 találat, mert a rendszer csak azokat a találatokat listázza ki, amik Görögországban találhatóak és 4*-os a besorolásuk.

 

Tipp: Túl sok szűrő beállítása üres listát eredményezhet, ezért azt ajánljuk, hogy maximum 2 szűrőt használjon egyszerre. Ha így sincs találat, vegyen ki egy szűrőt, mert a találati lista oldalon még pontosíthatja igényeit!

 

Pro Tipp: Ha egy adott hónapban szeretne utazni, az "Indulás" mezőben válassza ki az adott hónap 15. napját, és állítsa az "Eltérés" mezőt "+/- 2 hét"-re

Technikai segíség

Oldalunk IE 9+ böngészőkön lett tesztelve és látogatóink visszajelzései alapján folyamatosan fejlesztjük.
Néha azonban minden igyekezetünk ellenére problémába ütközhet: nem jelenik meg megfelelően az oldal vagy egyes funkciók nem működnek.

Ennek három oka lehet

  1. frissítettünk az oldalunkon, de az Ön böngészője még nem töltötte le a legújabb fájlokat. Ekkor két dolgot kell megpróbálni:

    • az oldal teljes újratöltését, amely egyszerűen a megfelelő weblapon a CTRL és az F5 billentyűk egyszerre történő megnyomásával megtehető

    • vagy a böngésző "sütik" törlését, amelyet minden böngésző esetén máshogyan kell elvégezni. Google Chrome, Mozzila Firefox, Internet Explorer, Edge

  2. frissítettünk az oldalunkon, de nem sikerült valamely funkciót maradéktalanul tesztelni és az esetleges hibákat elhárítani. Ez általában egy-két napon belül kiderül a dícsérő, és kevésbé dícsérő visszajelzésekből és a javítása is megtörténik. Önnek különösebb teendője nincs.

  3. az Ön böngészője elavult, vagy ki vannak kapcsolva benne alapvető funkciók (pl.: javascript). Ez a legritkábban előforduló hiba, ha frissíti böngészőjét a legújabb Google Chrome vagy Mozzila Firefoxra, a probléma valószínűleg megoldódik.
    Figyelem! A böngészők letöltését biztonsági okokból mindig a hivatalos weboldalukról indítsa el!

Amennyiben Ön mindnet megpróbált, és ezek után sem működik megfelelően az oldal, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy az oldalon található "kis piros fej" segítségével. Köszönjük.