Körbenéztünk, melyek lehetnek a legnépszerűbb núti célok a 2016-os évben. Az összeállításban próbáltunk a realitások talaján maradni illetve egy olyan áttekintést nyújtani, ahol bárki találhat a pénztárcájához mérten megfelelő és kedvére való úti célt...

Lengyelország

Ár érték arányban az egyik legjobb választás lehet a 2016-os esztendőben Lengyelország. Autóval könnyen megközelíthető pl. Krakkó mesés városa. Természeti szépségei is közel fekszenek hazánkhoz pl. Lengyel-Tátra, Pieninek Nemzeti Park.

Kanári-szigetek

2016-ban már két fapados légitársasággal is eljuthatunk Spanyolország egyik legelbűvölőbb szigetcsoportjára. A strand és a napimádók mellett a túrázók is remek lehetőségeket találhatnak a szigeteken. Egyik legnépszerűbb programunk ( Kalandkirándulás a Kanári-szigeteken) is meglátogatja a szigetet

Azori-szigetek

Szerintünk a 2016-os esztendő egyik legizgalmasabb desztinációja. Az Atlanti-óceán “közepén” elterülő szigetcsoport fantasztikus hangulatot áraszt magából. Gyarmati házaival, lelassult hétköznapokkal és káprázatos természeti szépségeivel várja az ide tévedő turistákat.

Izrael

Három fapados légitársasággal is könnyen eljuthatunk a Szentföldre. A hármas szám bűvöleténél maradva, három tengerben is fürödhetünk… Izrael kulturális látnivalói magukért beszélnek, de kevesen ismerik természeti szépségeit, melyet Kalandutazás Izraelben című programunkon mi is megtekintünk.

Kréta

Görögország szigetei közül nagy kedvencünk Kréta. A történelmi látnivalói mellett gazdagon rendelkezik természeti látványosságokkal is. Elérhető áron nyaralhatunk a szigeten, miközben pl. a Balos Beach látványa a távoli egzotikus úti célok képeslapfotóit idézi élénk.

Ausztria

Az örök klasszikus. Könnyen megközelíthető és lazán hozza az elvárt minőséget, sőt… Városai igazán hangulatosak, tavai fantasztikus környezetben fekszenek, míg hegyei túrázni vagy éppen via ferratazni hívják a turistákat.

India

Kelet varázsa, sok-sok egzotikummal fűszerezve. Északon a Himalája vad vonulatai, középső részeken Rajasthan fantasztikus erődjei illetve a Taj Mahal varázslatos épülete, délen Goa egyedülálló tengerpartjai… Manapság már nem lehetetlen eljutni Indiába, a kinti költségek a minimumot súrolják egy ilyen különleges országhoz képest.